Punca Lama Tak Update Blog







Assalamualaikum.. hai semoranggggg~ wahh gila eksaited kau! lama gilaaa tak update blog.. dua bulan tu wehhh dua bulan.. pffttt! ya aku tahu korang mesti rindu tahap nak meninggal dekat aku kan kan kan?? ke ada yang merajuk ni.. takmo camtu takmo takmo.. kahkah  =P *gedik je bunyi*


jangan salahkan aku k.. mohon sangat, ni semua kakak aku punya pasal ah.. cakap seminggu je nak pinjam lappy ni haaa.. seminggu lah sangat kan yang sampai dua bulan dia bawa lari~ hazab juga aku dibuatnya.. ggrrr.. jadi kesimpulannya disini sila lah salahkan dia.. hahaha


cerita yang aku nak cerita pun tak sempat nak hapdet.. majlis kahwin kazen aku si ucin tu pun tak habis lagi aku cerita.. kehkeh~ dan tidak mustahil ada yang delete link blog aku dari blog list mereka.. so aku kena pasrahhhhhh lah kan.. huwaaaaa


mungkin lepas ni aku akan membebel bebel dan bebel macam dulu lagi.. sebab lappy dah ada dalam genggaman! jyeahhhh! em emm k tu je lah nak bebel.. saja nak bagitau yang aku rindu dekat korang.. ececehhh maluuuu ah cenggini.. kihkih  (>___<)
































p/s : happy birthday kepada yang berkenan pada keesokan harinya.. hikss~

p/s : gambar atas geli sikit.. maap ye! kihkih







kalau          suka           boleh          laa          klik          like!           thankss          for         reading          =)

1 org suka conteng:

Sayidah Nafisah Ruslan said...

moga lepas ni dapat berupdate dengan penuh semangat ye.. hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...