Lagi Lagi Nora Elena!!



Assalamualaikum :)

halu halu halu.. slamat petang yg agak mendung sdikit~ tiba2 ada mood pula mau update blog yoo.. sebelum ni update pasal segmen2 ja.. org pun boring suda mau tengok blog yg xberapa indah ni tapi manisnya tu still ada~ hahaha..



tajuk kita hari ni pasal nora elena (apsal aku mcm cekgu ni) ok abaikan.. sepa minat tengok drama ni angkat telinga! haha~ amboi mak jemahh.. laju angkat telinga tu muahahaha :D






seriously aku xpernah tengok drama ni dari epsod first smpai last.. sebab?? sebabnya aku jadi cekgu kpda budak2 kecik.. bagus kan aku haha~ time epsod akhir drama ni kena siarkan.. aku tengok la drama ni kjap.. budak2 kecik pun blom smpai.. so, ambil ksempatan la juga p tengok drama ni.. sekali ja tengok..  xbekelip mata aku~ romantikk siottt haha.. tiba2 dtang la pula budak2 keci ni.. ptong laa~


aku : knapa lambat dtang ni??

budak kecik : sya tengok nora elena tadi.. last suda ni hari kan~

aku : !!!!!! bekerut kening aku(buat muka mrah x jadi)

see?? budak kecik pun minat la juga.. mmg romantik sungguh drama ni.. tengok beratus kali pun xboring~









time bulan posa tu drama ni ada ulangan right?? sanggup aku bangun jam2 pagi mau tngok ni.. last2 tv yg tengok aku.. adehhh~  =_="








caring teramat! romantik tersungguh! ggrrrr..


still macho lagi~ haha :)



bdarah hidung aku tengok mamat ni.. hehh~  >.<"



part palingggg aku sukaaaa..


panggil apa?? abangggg haha.. aww~


sepa blom tengok tu.. dwonload sini sampai lebam~ haha.. novel dia pun aku suda beli smpai skrg blom habis bca lagi haha.. adaptasi dari novel kasih yang suci




orait guys.. nice ending crita aku n aaron~ dushhh! melampau ko jahh haha :D



0 org suka conteng:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...