Cik Cawa Gebu






hye semua.. hyeeee! ni dia my bestie cawa..
cumil ja kan panggil dia cawa.. haha~ secumil orang dia jugak  =P
tetiba ja kemarin dia datang tempat kerja aku..
huk olohhh.. rindu itew lettewww~ terharu nyahhh..


kawan-kawan yang lain jangan terasa hulu hati tau..
sumpah aku rindu tahap tikus nak beranak ngan korang..
bila kita boleh bersua muka oiii..
rindu mau kutuk sorang sorang, haha.. huduh perangai~




si cawa ni datang tepat pada masanya!
masa aku mau lunch sana lah dia datang..
lunch megi ja.. x mampu nok makan nasi pattaya paprik muay thai..
bila makan megi sama-sama ni terasa pulak macam kat asrama dulu..
asal lapar mesti megi jadi mangsa masuk dalam perut..
makan berjemaah pastu gelak guling-guling.. 



oh terima kasih laju-laju cawa sebab sudi belanja aku cool city..
eh! ke aku yang minta belanja ni.. kahkahkah~
elek aa.. si cawa baik punyaaa.. kan cawa kannnn  =P




anyone yang nak berkunjung tempat kerja aku lagi?? dipersilakannnnn.. hikss~











































p/s : mood x menentu bila datang moon.. huhuhu  -__-"








kalau          suka          boleh          laa          klik          like!          thankss          for           reading          =)

3 org suka conteng:

misshannajr said...

best la ada kawan macmni..seronok kan :D

Nana afLs said...

@misshannajr

best gilaa.. kwan gelak ni haha =P

Unknown said...

cumel :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...