Teratai Western Corner






kira mau hapdet entri ni semalam lagi..
tapi di sebabkan line dah macam siput vavi terpaksa lah aku buat malam ni..
semalm kitorang pegi dinner dekat teratai western corner area pasir putih..
first time kut datang sini.. haha~
mau merasa tom yam gamaknyaaa..


tom yam seafood~

boleh di terima anak tekak juga rasa dia ni..
bapa aku macam x berkenan pulak.. x berapa sedap katanya..
tapi kalau dekat prapeni thai memang mabeless wa cakap luu!
kuah dekat sana ada pekat sikit..
yang ni x berapa pekat.. maybe tu yang x berapa mebeles..




macam biasa.. minuman febret aku jus oren..
yang bestnya dekat sini ni ada wifi.. haha best meh??
ok ah kan.. boleh dapat line percuma..
password dia teratai201012 x silap aku..
shhhh.. ni rahsia kita tau.. siapa bagitau orang lain
aku sepak terajang laju-laju.. muahahaha~


cik ahkak yang kebulur..


tuan empunya blog yang malas ngapdet.. ggrrr~  (-__-")













































p/s : sekarang demam euro eh?? aku sokong spain! *tetiba*









kalau          suka          boleh          laa          klik          like!          thankss          for          reading          =)

2 org suka conteng:

✿ Cik Nisa ✿ said...

wahh sodap !

Anonymous said...

wow. tomyam. sedap. kegemaran! nak... huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...