Kenapa Lama tak Update Blog??







huwaaa.. agak lama juga aku menyepikan diri.. bawa diri gituwww  =P
ni lah padahnya bila lama tak hapdet blog.. tak tahu nak taip apa dahh.. derm! haha..
gambar dekat atas bukan rekaan semata mata okeh..
bukan curi dari gugel juga.. cehh~ *riak*
tu gambar feri dekat penang.. gua pergi penang tuuuu.. hahaha *riak lagi*


gerak dari sabah 05sept hari tu.. terus lah ke penang..
jam5 pagi aku dah bangun.. semangat pergi penang punya pasal.. pffttt~
bukan pergi suka-suka ja.. kalau suka-suka takde maknenyerrr aku nak ambik cuti namhari..
aku kan pekerja berkaliber gituwww.. ok tipu  =P


sepatutnya flight aku 07sept sekali dengan bapa aku..
sekali salah beli tiket dahhh.. TERpaksa lah ikut kakak aku 05hb tu.. pasrahhh~ (-__-")
dah dia yang nak konvo opkos lah datang kan.. kasi meriah itu penang.. hihihi
nanti aku sambung stori lagi sebab gambar xda tempat aku..
semua kakak aku yang pulun.. huhuhu~
tunggu dia balik sini.. baru aku cerr okehh! peace  v(^___^)


bye! ;)















































p/s : tak habis hapdet rupanya masa dekat KL dulu tu.. adehhh~ -________-"








kalau          suka          boleh         laa          klik          like!          thankss          for          reading          =)

0 org suka conteng:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...