Mata Sepet, Pipi Gebu.. pffttt~






aku rasa macam mau tumbuk ja budak ni.. hahaha~
suka hati kau jahh tumbuk anak orang..
yala.. dah muka bikin geram..
mata pun kecik ja.. aku pun konpius dia nampak ka idak..
majoritinya budak ni ikut muka bapa dia..
bapa dia memang sejak azali lagi mata still sepet..
kalau ketawa lagi lah.. mata pun x nampak..
dah macam xda mata suda aku nengok.. haha  =P


budak ni baru 3bulan.. 
tapi muka dia kadang-kadang aku tengok macam 30tahun pun hado.. (-__-)"
eh lupa pula bagitau kitorang balik kampung tadi.. hihi~
sebab tu lah jumpa dengan baby kecik ni..
mama dia bukan main slamber lagi dukung..
pakai satu tangan ja.. jalan pun macam style mus may~ ahahaha..
raya nanti mesti besar dah baby ni kan..
nama baby tu Nur Natasya Balqis.. fompuan okeh!
aku x tahu ejaan betul ka tidak.. tapi bunyi macam tu lah..


ni lagi satu aku mau stori..
makcik aku dia mau pegi tandas..
tapi dia x mau dekat sana sebab tandas tu ada bocor sikit..
sekali dia cakap.. ah x mau lah pegi sana
nanti nampak bontot putih-putih~ muahahaha!
geli tali pusat aku dengar.. macam mau terburai ja perut aku ketawa.. haha~


ok mau rest dulu.. besok kerja lagi.. uhukss~ bye..  =) 

























p/s :oh dieyba~ macam mau nangis ja baca entri kau sini.. hehehe  v(^__^)











kalau          suka         boleh         laa         klik         like!         thankss         for         reading          =)

0 org suka conteng:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...