Dia dah Kurussss~






bukan main lagi senyum kau Cik Syana
lebar bebenooo sampai taik telinga.. haha~
dia datang pegi kosmetik tadi tanpa pengetahuan aku..
mau bagi seprais lah ni macam si PS juga hari tu..
tapi tidak berjaya.. awal lagi aku nampak minah ni dari pintu..
gila teruja aku.. rasa mau nangis pun hadooo~
terkinja-kinja aku masa jumpa dia ni.. hehhh  (-__-")
eh dia dah slim oke! wewiiitttt..
dia yang cakap sendiri.. bukan aku.. haha  =P




pakingson tangan aku bila snap pic ni..
apa motif pun aku x tahu..
mungkin tengok dia dah kurus kan..
sekali dia snap ok ja.. konfiden lagi..
hajat dia pegi sini pun beli barang untuk buat kek..
terus lah pegi melawat aku.. *wink wink*
hugs yu ketat-ketat lah geng!  >.<




jadi model kejap.. hikss~


oh thankss Cik Syana sebab belanja aku tadi..
walaupun cuma 2 tin air revive.. tapi ianya cukup bermakna..
boroi perut aku minum ja kerja.. kahkahkah~
so sesiapa yang mau melawat aku..
siap-siap lah bawa makanan yang lazat!
sebab tempat kerja aku sentiasa laparrrrr~  =____="





































p/s : sempat lagi mati karan kejap tadi.. huhuhu~








kalau         suka         boleh         laa         klik         like!         thankss         for         reading          =)

4 org suka conteng:

Fadzmie Mohamad said...

Mesti dia hepi berabis tu kan sebap kurus suda. Tapi saya tengok macam okay2 juga pun dia. ;)

Nana afLs said...

@Fadzmie Mohamad

opkos hepi.. hihi =P

syazana said...

hahahaaa.. nanaa.. siyes.. i malu laaa.. hahaaa, kembang2 i kat sini.. ngeh2... aku pn xsngka mau lawat ko.. kebetulan la katakan... hehehee
nnti aku bawa lg up laa... haahaaa, bgus la tu ko kenyang minum air aku... heheheeeeeeee.. =)

Cahaya Mata @ Nurul Are Inn said...

Huhuhu..comel je 2 2 :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...