oh Mak Kau Meletoppp~!!






di tempat kerja aku tadi ada satu kejadian yang tragis.. iskiskisk~
atau erti kata lain.. kejadian meragut nyawa.. oh no!
tengah syok ja aku buat popcorn ni, tiba-tiba soket tu meletopsss..
bommm! kira gitu lah bunyinya.. haha~ ok x lawak pun..
mungkin terlampau panas kut tempat buat popcorn tu..
mana tidaknya.. boss suruh buat 50 bungkus.. pffttt~
selalunya 30 bungkus ja.. x heran lah macam mana boleh meletop ye dak??
nasib lah xda kejadian yang tidak diingini berlaku.. huhuhu..
laju ja aku kol boss aku..


aku : Assalamualaikum kak, ni soket tempat buat popcorn ni meletop..


bos : hahh!?? macam mana boleh meletop? ada keluar api x??


aku : xda.. mungkin terlampau panas lah ni..


bos : a'ah.. x pa lah~ biarkan dulu.. jangan on..


aku : ok kak..


nakal juga boss aku ni kan.. haha  =P
tapi serius suara dia cuak masa tu..
xda lah sampai dia marah aku.. boss aku baik oke!
petangnya tu terus boss aku sampai bagi baik soket tu..
masih boleh guna lagi.. cuma kena berhati-hati lah..
mungkin lepas ni aku kena buat 20 bungkus ja kan..
paling banyak pun dalam 30 bungkus aku..
x mau lagi sampai 50 bungkus.. ggrrr~




34bungkus ja aku dapat buat tadi.. ok lah tu kan..
eh cantik kan tempat popcorn tu..
majoriti semuaaaa orang tanya macam ni..

eh x jual ka ni??


mana beli ni eh? cantik lah..


ingatkan yang ni rm2 harganya~ rupanya popcorn.. hihi


aku peliksss bin ajaibsss.. dorang x pernah nampak meh benda alah tu??
atau aku yang ketinggalan zaman~  (-_______-)"
kalau ada lagi orang tanya lepas ni..
pantas ja tangan aku ni sumbat popcorn tu dalam mulut dorang.. hahaha~


eh ada 3 muka lahhhh.. sila jakun~  =P































p/s : congrats too all candidates SPM 2011~!! v(^__^)









kalau          suka         boleh         laa         klik         like!         thankss         for          reading          =)

4 org suka conteng:

luqman zakaria said...

meletop~~terbaboom!

Rapunzel Cikilolo said...

huhuhu. banyaknye buat pop-corn :)

muiz aL said...

Sila belanja saya satu! Hihi

http://notadijari.blogspot.com/

sherotpetot said...

popcorn satu dik. huhu.. eh sherot follow sini ea :)

Kalau nak cari baju ke beg ke yang cantik-cantik blake meh singgah blogshop i
bawalbiru.blogspot.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...