Misi Menukar IC






kemarin aku ambik cuti sebab nak tukar ic.. muka ic yang dulu cemharem ja aku tengok.. biasa lah muka belum baligh.. muahaha~ warna dia pun kalau penyu nampak boleh muntah ni.. pastu kalau orang tengok ic aku mesti tengok muka aku balik.. orang kiut memang camni.. kalau dulu kiut apa lagi yang sekarang ni.. hahaha.. *riak*




tengok ahh.. bapak comel aku dulu, ni muka kecewa habis ni sebab kena suruh tukar tudung.. aku bukan main siap loteh-loteh dari rumah.. sekali sampai dekat JPN tu kena suruh tukar pulak.. derm! nak tak nak paksa juga aku tukar.. 


mak aku tak pula kena suruh tukar.. sebab masa tu aku pakai tudung yang bekas mak aku pakai, haha.. cerdik tak aku?? tapi sampai sana sama juga kena suruh tukar.. dah ah tudung yang kena sedia tu tak lawa.. habis senget tudung dan secara otomatiknya kecomelan aku hilang begitu sahaja.. kehkeh~  =P


dan tragedi hitam yang dulu berulang kembali apabila kemarin aku kena suruh tukar tudung juga.. wakluuuuuu~! sebab cik hakak tu cakap "dik, sila tukar tudung eh sebab warna tudung tu tak sekata" ok lah cik kak oiii.. fine fine! (-______-")





memang warna tak sekata pun sebab aku pakai tudung yang dua tone punya, haha.. tak lama pun urusan tukar ic ni.. dalam 15 minit dah siap.. tapi kena tunggu sebulan juga ah baru dapat ambik ic yang baru.. yang ada dua muka tuuuuu.. hihi :D




poyo ja aku tengok patung ni.. curlass kau siap cekak pinggang.. patung ni ada sejarahnya kut, tapi aku tak tau pun apa sebab musabab dia kena berdiri dekat sana sanggup berpanas dan berhujan.. nasib baik dia berdiri ja.. maunya dia tiba-tiba menari gangnam style.. habis berterabur manusia, hahaha.. =P



selesai urusan menukar ic tu aku dengan dua hulu balang merangkap dua orang kakak tu pi merayau kasi penat kaki di megalong penampang.. pastu pegi centre point, gila jammed bak ang! biasa lah hujung tahun.. lagi-lagi musim perayaan ni.. gaji pon awal masyukkkk, mana lagi bonus tahunan.. hikhik~ masing-masing pun kenyang dapat fulussss..















































p/s : eh azam korang 2012 ni dah capai belom?? hihi (^^,)














kalau          suka          boleh          laa          klik          like!          thankss          for           reading          =)

4 org suka conteng:

KY said...

KY pun dah tukar..dah siap pun..

Nana afLs said...

@KY

best ahh.. sya pksa tggu sbulan lg.. hikss~

sensasi2020 said...

Belum tukar lagi yg terbaru ni, mungkin thn deoan kot. Lihat ke IC dulu dah nak rosak, cuma cip dia masih elok lagi, tpi ic tu dah nak terbelah dua da...

kalau ada masa dan waktu bolehlah nak hadiah special di sini :

Jom join lucky draw , ada RM120 cash, photobook rm200++ dll. http://www.cikgunaman.com/2012/12/cabutan-bertuah-menggapai-gadjet-impian.html



dEdEQ dE wIshEs said...

DEQ XPEGI TUKAR PUN LAGI .. DRI DRJAH 6 LAGI KOT .. SOBSOB

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...