selipar pun nak curi ke weii??







kejadian curi selipar dekat surau ni memang "lali" dah aku dengar.. sebab baru ja semalam aku kena.. nak tuduh siapa pun aku tak tahu sebab aku memang tak tahu pun siapa yang ambik.. haha~ molek ja aku siap solat maghrib tiba-tiba hati kecil ku berkata "eh mana selipar aku ekk.. tak silap aku dekat sini aku letak ni" cari punya cari punya cariiiiii.. tak jumpa jugak.. sah-sah kena tapau ah gamaknya.. muka selipar aku tu sebijik macam gambar dekat atas nun.. fipper slim warna hijo hitam..



nak minta tolong dekat siapa ni sebab fon aku tak bawa masa tu.. hadoiiiii~ surau dah ah tingkat 3.. tak ramai orang pun masa tu.. nasib baik masa tu ada adik pompuan ni yang selalu solat sama-sama dengan aku.. cun ni buat menantu, kihkih~ aku pun minta tolong kat budak tu..


aku : aaa.. dik, adik kenal kan hakak punya hakak yang kerja kat bawah tu..


adik cun : kenal-kenal..


aku : tolong bagitau dia hakak minta belikan selipar.. selipar hakak kena tapau ahh..


adik cun : ok kak..



lama jugak aku tunggu.. tak pandai datang pulak kakak aku ni.. masa tu tinggal aku sorang ja dalam surau.. dah lah tingkat 3 tu sunyi.. sheramm jugak di buatnya.. dalam kepala hotak aku dah set ni kalau kakak aku tak datang jugak aku buat muka konfiden ja lah turun kat bawah dengan kaki ayam.. konon-konon feling macam elyana kat pentas, hahaha.. tak pun aku buat-buat lupa tak pakai selipar.. boleh?? kahkah =P


dekat jam7 kut baru kakak aku datang dengan membawa selipar baruuuu... jengjengjengggg!






































TADAAAAAA~!!



ni kalau kena curi jugak aku tak tahu manusia apa ke lagi tuu.. ke hobi dia tapau selipar orang pastu buat koleksi.. tak pun makanan febret dia makan selipar! lepas ni aku nak buat selipar aku ceggini lah..










































haaa.. kunci dengan mangga, kalau boleh pakej bagi rantai sekali.. senanggggg~ konfem tak kena tapau ni.. haha  =P











































p/s : kemarin jumpa kawan sekolah dua orang.. junior sorang n senior sorang! rasa macam nak sekolah balik la pulekkkk.. hiksss~ v(^____^)









kalau          suka          boleh          laa          klik          like!          thankss          for          reading          =)

8 org suka conteng:

♥ Nur Adilah Dayana♥ said...

dui. kesian jga tu. hehehe. penjaat eh tu org mencuri tu.

Tengku Iji said...

hehehe. saya pernah buat macam gambar bawah sekali time sekolah dulu. lepas tu kena ejek tapi saya buat tak tahu je. asalkan SAFE. hehe

Nana afLs said...

@♥ Nur Adilah Dayana♥


tu la tuuu.. hlalkn ja laa hihi..

Cinta hazanis said...

normal kalau kat surau or masjid ada kes hilang slipar. hikss xkira slipar apa.:P

Mrs Velentine said...

hehehe...selipar pun curi ar...

eyfha hazeera said...

haha. jumpa saya kan? jumpa saya kan??? hahaha..

Lyaa Suriany said...

tak de ksedaran sivik punya orang

Nana afLs said...

@eyfha hazeera

kambang! haha.. =P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...