Line Internet Macam Chipsmore




gambar sekadar hiasan


sekarang aku n my kakak dayanQ berada di Popular Food Court..
ni pun semata-mata mau ambik line wifi.. haha~
tadi pegi dekat KFC.. tapi kat sana xda soket dahhh..
sengaja lettew x bagi orang duk lama-lama sana.. buuuu~


wifi dekat rumah bikin panas derrr.. ggrrr  (-__-")
macam chipsmore kejap ada kejap xda..
aku hempas juga karang modem tu.. hahaha~
dulu macam tu juga.. bila dah ada lambang tenet tu
buka ja leptop terus hilang ja line dia.. chaittt~
sabooooo ja lahhhhh..
menggugat kesabaran betul line tenet ni.. huhuhu..
k tu ja aku mau cerita sebenarnya.. kahkahkah  =P
kalau masih xda line juga dekat rumah aku tu..
aku lepak dekat sini ja lah.. free ja hihi..
x payah pegi CC.. yeayyy!
bye~  v(^__^)
























p/s : lawa kan gambar aku edit dekat atas tu.. cepat cakap lawa~ kalau x, x mau geng dengan korang.. hahaha~  =P







kalau         suka        boleh        laa        klik        like!        thankss        for        reading         =)

1 org suka conteng:

fizafantagiro said...

line tenet mmg kdg2 cam on off . sakit hati .. :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...