Punca Lama Tak Hapdet Blog~!!







uwaaa.. lama gila aku x hapdet belog~
serius shit wa stress! haha..
 mesti korang rindu mau baca entri aku kan.. kuikuikui~
 elehhh x ngaku kununnn.. *lempangggg*


 ni pun aku singgah CC jap semata-mata mau hapdet belog..
aku sekarang berada di CP sabah.. hihihi..
hangout with my kazen.. yang penting kena belanja oke!  =P
kemarin pun aku jalan juga dengan my kawan yang super gila..
tapi tu pegi karnival Jom Masuk U~
2 hari keja aku jalan ja.. skru kat kaki aku ni pun longgar sudahh.. aishh~


banyak aku mau cerita ni sebenarnyaaaa..
rindu mau membebel dekat belog ni..
wayar internet dekat rumah rosak!  =(
x tau bila la mau baik.. kol TM pun sama juga~ x boleh harap..
servis lambat! uhukk~
CC dekat sini pun pelik.. guna koin haha..
tinggal berapa minit ja lagi ni..
k tu ja mau bebel.. bye!  v(^__^)


















p/s : ramai cakap aku makin gendut! ohh.. its okay! yang penting comel.. kehkehkeh~  =P










kalau        suka        boleh        laa        klik        like        thankss        for        reading!        =)

1 org suka conteng:

Unknown said...

style gle gune koin.haha cc berjayo

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...