Zizan Malaysia VS Zizan Indonesia







ada hari tu kakak aku dengarkan lagu tajuknya "Masa Lalu".. dia suruh lah aku teka siapa penyanyi dia ni.. aku tanya lah penyanyi asal mana?? dia suruh teka ja lah.. aku pun konfiden ja lah jawab Randy Pangalila! sebab suara penyanyi tu ada macam sengau-sengau ja aku dengar.. kan penyanyi seberang sora dorang ada macam sengausengau comel gitewww.. kihkih


sekali tekaan aku salah dahhh.. kakak aku pun konfiden ja cakap "kalau kau dapat teka memang kau tak sangka lah dia yang nyanyi ni" disebabkan tahap keinginan nak tahu aku tu sangat tinggi paksa lah aku mengalah.. dan jawapannya adalah Zizan! yesss zizan yang pelawak dak tengganu tuu.. huk alohhhh~


mula-mula aku memang tak caya ah jijan boleh nyanyi lagu cenggini.. biasa aku dengar dia bawa lagu rappers yoyo ahh gituu.. tiba-tiba pulak boleh bawa lagu slow plus lagu macam berhati jambu.. ewww~ tak caya cuba korang dengar ni..






kan kan kannnn.. sebijik sora macam jijan mesia.. nama pun sama ja zizan.. tang hidung tu ja tak sama haha~ pastu besoknya aku suruh pulak kawan aku yang teka sepa penyanyinya ni.. jawapan dia sama juga macam aku Randy Pangalila juga jadi mangsa.. haha  =P





mata dengan hidung tu yang sama..









cuba yang ni



rambut sama! hahaha~  =PP









































p/s : tadi jumpa mamaaaaa~! =))







kalau          suka          boleh          laa          klik          like!          thankss          for          reading          =)

4 org suka conteng:

CikNana said...

haha..sama la btl.he

Nana afLs said...

@CikNana

sama kan kan kan?? haha~

shark said...

ahaha..
ada jugak kembar jijan nie..

Mrs Velentine said...

betul kah zizan yg nyanyi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...