Bila Aku Jadi Boss




aku yakin time skrang ni mesti ramai yg duduk depan telebisen dengan mata yg xbekelip smbil mulut nganga-nganga.. terutama kaum lelaki tidak kurang hebat kaum wanita ya dop?? tapi bukan pasal bola yg aku mau huraikan hari ni.. tapi pasal pengalaman aku jadi boss.. hee~



memang best la kan jadi boss ni.. duduk atas kerusi yg empuk.. ada aircond lagi~ pastu kerusi ada roda.. siap bleh sorong-sorong sendiri.. ambik benda pun xpyah susah-susah bediri.. cuma perlukan sdikit tenaga untuk kerusi itu bergerak.. dalam kesibukan aku mnjadi boss.. sempat juga aku ambik gambar~ ngeh ngeh..





muka hepi aku apabila menjadi boss~!! bukan senang jadi boss tahu?? meeting sana sini.. jumpa klien nun.. macam-macam mau d buat.. pastu tepon tiap minit bedering so paksa aku angkat dengan mnjawab "hello.. nana office here.. ada apa-apa yg bleh sya bantu??" lebih kurang gitu la bunyinya..



maaf la meja besepah skit.. hehe~



banyak repot n proposal yg harus aku siapkan.. aku kalau bab-bab ni memang tekun la aku tu.. sepa kacau aku pangggg~!! so tu ja la cerita pengalaman aku apabila mnjadi boss.. best wehh~




jom klik sini







p/s : cerita di atas adalah rekaan semata-mata.. tiada yg benar melainkan yg benar-benar.. haha~ aku mau sambung tengok bola sebab muslim xfokus klau aku xtngok~ huahua.. sekianss~  v(^___^)










klik me! :D

trimas        sebab        like!        :)

0 org suka conteng:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...