Mangga ohh Mangga!




mesti ada yg telan air liur skarang ni sebab bca title aku haha.. terutama yg sukaaa bedal mangga mcam aku right?? hehe.. tadi petang aku mencekik nasi briyani memang mabelesss~ nyum nyum! 


hari tu bapa aku pun ada beli mangga juga.. tapi mangga tu lembik~ erkkk xsuka2.. aku memang xsuka mkan mangga yg masak ni atau yg lembik tu.. aku suka yg muda~ keras-keras punyaaa.. ayat lain mcam pula muahahaha! :p



aku memang sukaaaa  sgt la makan mangga ni.. mengalahkan orang mengidam~ orang mengidam pun xmacam aku.. mungkin dulu masa mama aku mngandung suka makan mangga kan kan kan.. benda-benda yg masam ni mmag febret aku la snang ckap hee.. otak pun jadi lembab derrrrr (-_-)"





lepas habis cekik nasi briyani aku terus p beli mangga ni.. gggrrrr~ 5biji dua hengget jooo.. murah?? bolehhh laaa.. klau dulu 10biji dua hengget *wakluuuu





pandai kan aku kupas.. hehe~ pandai makan pandai la kupas ya dop?? kalau ada mangga harus la ada cecah.. baru laa smngat mau bedal.. ngeh ngeh~ ^____^





xberapa meliurkan sebab aku guna belacan yg siap blender suda.. kalau guna belacan yg blom blender tu emmm memang berhingus2 aku bedal~ derm!




wuwuwu.. licin owww~ tinggal biji haha.. tamak sungguh! mencekik dgn si dayanQ sambil tengok nada nada cintaaaa yeahhhh v(^___^)



jom klik sini





p/s : di persilakan meliurkan diri haha.. kejammm~












klik me! :D

trimas        sebab       like!        :)

2 org suka conteng:

jaa64 said...

huwwaaaa...nak jugak mangga!!!!

❤ n a n a ❤ said...

@jaa64

haha hbis dah aku cekik beb ~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...