Bola bola bola bolaaaa~!!




semalam mesti ramai yg tidur nyenyak dengan bunyi dengkuran yg sangat merdu disebabkan kemenangan bola sepak malaysia menentang dengan indonesia di stadium gelora bung karno.. ada macam pengacara x aku?? haha :p



time perlawanan antara malaysia vs mynmar hari tu aku xdpat tengok.. sebab?? kampung ku di landa banjir.. huhh musibah melanda.. game tu stat pukul 4.45ptg ya dop?? hujan lebat turun dalam pukul 4.30ptg camtu.. siaran tv terus tergendala.. dalam kesibukan org tengok bola.. aku pula sibuk mnyelamatkan brang yg berada di rumah bwah..










motor abg aku pun tenggelam derrr.. =.=" tapi sempat juga di selamatkan..




ketinggian air time tu paras lutut juga.. hujan bhenti dlam jam9 mlam gitu.. Alhamdulillah semua selamat ^__^




*******************************



semalam semangat betul aku tengok game mesia vs indon ni.. buka fb pasal bola, buka tweet bola juga.. tv1 bola tv3 bola arena punnnn bola.. rata-rata semua pasal bola senang ckap hehe.. paling semangat la pmbca berita tv3 tu smalam.. siap pkai baju bola beb.. semangat~!!



aku jam 6.30 duk nganga suda dpan tv.. sebab aku tngok nada cinta then tentang dhia haha.. tapi aura bola tetap terasa yooo.. aku pula yg nebes adehhh~  >.<"





masa indon kasi gol tu.. emm tepuk-tepuk lantai juga aku.. xpa2, awal masi hehe.. aku bt lek ja.. pastu asra dpat menyamakn kedudukan.. yes! semat wooo cara jaringan tu.. dlam keadaan yg tergelincir trus dia tanduk bola bhagian bwah.. terus aku jadi pompom girl.. tabik spring! haha.. terus ong kim swee membuat lompatan yg xdpat aku lakukan.. nakal sungguh lompatan itu hehe..





pastu banyak peluang-peluang dari mesia.. emm tepuk-tepuk lantai lagi aku sebab x gol.. memang sama hebat la aaron aziz n randy pangalila ni.. *tiba-tiba* aku suka cara game nazmi tu.. biarpun dia pendek tapi game dia tetap menten.. xgentar lgsung.. esehh lagi satu dia semboi huahua :D bgitu juga dgn muslim huahua lagi  v(^___^)









masa tmbahan pun tara gol.. las-las sepakn penalti jadi penentuan.. hehhh sekali lagi aku nebesss.. mcam xmau tengok ja.. ggrrrr~ apek ja hrapan time ni.. tapi Alhamdulillah kejayaan berpihak kpda Malaysia~!! horayyy horayyy.. aauummmm!!












terharu pula aku tengok detik-detik kemenangan ni.. rasa mau nangis di jamban pun ada haha :P tahniah harimau malaya~!! pasni perang ngan syria pula.. ngeh ngeh~ jom dengar temubual pndek dari apek dan baddrol aku rompak dri laman web era fm ngee~






jom klik sini















klik me! :D



trimas        sebab        like!        :)

0 org suka conteng:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...