Lunch Nasi Briyani :)




selamat brhari isnin semua dan selamat berperang juga untuk budak-budak SPM 2011.. selamat maju jaya semua dan selamat selamat selamat haha :P 



apa lunch korang tadi?? aku cekik nasi briyani wooo.. beriani ka atau briani ?? hentam seja laa.. janji ada ni ni hujung tu haha.. sedap sehingga menjilat ibu jari.. mabelesss~ aku suka papadom tu.. memang kena lagi dgan kuah kari yg pekat.. dermmm~









sebelum dan selepas mencekik.. jangan heran klau lepas ni aku pakai baju size XL.. muahahaha~ janji perut aku xbrlagu riang lagi.. petang ni cekik mangga pula! weeee v(^___^)



jom jom tekan sini






p/s : apa lunch korang tadi? ce cite ce cite hehe ('',)




klik me! :)

trimas        sebab        like        :)

8 org suka conteng:

ekabukanmakcikkau. said...

serius gila banyak kau makan siot haahaha

YNA said...

mmg lapar sungguh lah ni, hehehe

lunch nasi kerabu yg sedap :)

❤ n a n a ❤ said...

@ekabukanmakcikkau.

haha janji kenyang weiii.. ngehh2

❤ n a n a ❤ said...

@YNA

mmg lpar tdi yunkkk.. tpi skrg idak looo hehe..

Mizfantagiro said...

sy makan biskut jer =) diet la konon..hihihi..

❤ n a n a ❤ said...

@Mizfantagiro


konon la kan.. xpa2, janji makan hihi :D

Mrs Lurve said...

wow bestnya...dh lama xmkn nasi beriani hukhukhukhuk...

❤ n a n a ❤ said...

@Mrs Lurve

pas ni p la dinner nasi beriani hehe ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...