Bila Budak Sabah Datang KL - part 9 (sesat)




pada 3/12/2011.. hari ke 9 aku n DayanQ merempat di KL..
banyak juga tempat kami ronda-ronda ni
antaranya.. Times Square, Sungei Wang, Jalan Tunku Abdul Rahman,
Sogo n bla bla bla~
banyak sangat tempat.. x larat mau sebut hahaha~
masa ni kitorang x jalan berdua.. tapi ada empat orang..
lagi ramai lagi best ye dak?? =)


pagi tu kitorang gerak dari kuis awal.. sebab takut tertinggal KTM la gamaknya~
terus blah dari situ sebab tinggal tempat kak suzen pula.. 
terima kasih la kuis sebab menumpangkan aku selama 4hari 3malam..
walaupun aku xda kebenaran untuk stay dekat situ.. hihihi~


sampai ja tempat kak suzen di UKM
perjalanan diteruskan pegi Times Square..
naik KTM masa tu mak aihh orangnya sangat-sangat ramai..
padat sungguh macam kek lapis.. dan harapan untuk mendapatkan tempat duduk 0%
masa tu hari sabtu opkos la ramai orang kan.. di tambahkan lagi
dengan adanya jom heboh dekat stadium bukit jalil.. serius sesak gila masa tu!
sampai ada satu lelaki tu p koc wanita.. *mau kena raba ka apa laki ni* hahaha~
pastu kak suzen dengan bangganya berkata ladies only plesss~!! haaaa.. 
semua orang diam tapi malangnya laki tu buat muka slumber badak ja..
aku x pasti dia tu laki atau pompuan atau nyahh!!  (-__-)"


sampai ja dekat TS tu rasa jakun opkos la terserlah.. hohoho~
x round habis pun.. sebab aku rasa semua pun macam sama ja..
pokok krismas mesti ada dalam mall.. *stress*





masa kitorang pegi ni mau dekat tengahari pun..
dah alang-alang tengahari haruslah pegi mencekik..
so kitorang pegi restoran taste of asia..
boleh tahan juga la makanan makanan sini..
harga pun berpatutan~ yang penting xda telur lalat okeh!





budak baju putih tu pelarian.. tu pasal dia tutup muka~ hahaha


lepas habis ja mencekik ni.. tekak aku rasa mau makan famous amos~
biskut coklat tapi memang sedap wa cakap sama lu!
kak suzen yang mula-mula bagi rasa aku tu..
dah terlanjur kesedapan.. aku pegi la cari biskut ni..
kitorang masa tu dekat tingkat atas.. pusing punya pusing
dekat tingkat bawah rupanya tempat tu  -____-  hehh~
ingatkan murah la ni.. sekali 8hengget 9posen 100gram.. adeh laa~
TERpaksa la korbankan duit aku ni.. sekali sekala.. huhuhu
daripada kempunan kan.. hew hew hew~


biar mahal janji sedap.. boleh??  =P


puas memenatkan kaki di TS ni.. perjalanan diteruskan pegi Sogo~
sama juga macam di TS.. pokok krismas juga berlambak..
malas mau snap~ sama juga rupanya tu..





pantang jumpa cermin.. mesti mau snap snap  =)


petangnya ni aku rasa lapar balik..
bukan aku ja.. semua pun lapar dan semua pun perut bladar! hahaha~
so kitorang mencekik lagi di mcd.. yeyyy~
mood aku masa dekat KL ni.. rasa mau makan ja..
sampai licin pula aku bedal tu.. hehh mana x makin cumil.. lalalala~  =P


febret yuuuu~!!



ini kak yan.. kazen kepada kak suzen~  *wink wink*





puas ronda ronda di sogo.. jalan lagi p mall sebelah~
aku pun x tahu apa nama mall tu.. sebab kitorang x lalu depan..
haaa dekat sini xda pokok krismas aku nampak..
hilang stress jap.. 


ni jalan sebelum masuk mall tu..



rasa mau snap ja semua bangunan ni.. bajet macam pelancong omputih~ kah kah kah  =P











unik mall dekat sini ni.. banyak barang zaman 80an kena jual..
aku pun x tahu ni mall ka kedai~ mahahaha  ^^,
habis jalan.. hari pun dah malam.. masa untuk pulanggg~
penat gila masa ni.. kesian kaki aku, ish ish ish..  =(


balik pun kena lah naik KTM juga.. 
masa ni tinggal kita 3orang ja.. aku dayanQ n kak suzen
sebab kak yan tinggal area sana juga..
mahu di jadikan cerita.. kitorang mau balik UKM la ni tempat kak suzen..
masuk dah ni dalam KTM.. jalan tu kan ada dua hala..
sekali kitorang salah naik KTM dahhh  =____=
nasib baik kak suzen yang perasan..
kitorang sesat! derm~!!


eh! apasal kita p angkasapuri ni~!!  *glup glup.. telan air liur*




perasaan masa tu mesti la takut gila.. xkan la sesat camni mau ketawa~
dah la tempat tu sunyi.. adehhh.. rasa mau nangis pun ada juga huhuhu..
kita 3orang ja ada masa tu tahu?? phewww~
aku rasa mau kol bomba polis ambulans pak najib.. semua aku mau kol..
nasib la masa tu kitorang x kena culik.. gangguan seksual ka apa.. nauzubillah~


nasib la ada KTM lagi.. kalau idak tidur bawah jambatan la gamaknya..
so kitorang balik la tempat asal tadi dan membuat keputusan
untuk tidur di rumah kak yan.. besoknya baru balik UKM..






















p/s : pengajarannya di sini.. wahai wanita wanita di luar sana.. janganlah balik malam~ kalau balik malam juga.. konfem lu orang sesat.. huahuahua  =P  part 8.. tengok la sini









kalau        suka        boleh        laa        klik        like!        thankss        for        reading        =)

5 org suka conteng:

Awie Omar said...

SELAMAT PETANG. ENTRI YG MENARIK.
PETANG NI BLOG AKU CITER PASAL :
PEREMPUAN, ISTERI DAN DOT DOT DOT
http://awieomar.blogspot.com/2011/04/10-personaliti-gadis-bakal-menjadi.html
HARAP SUDI LA TENGOK

Cik Lia Lomi said...

benor-benor menjelajah kl ni..heeeee

Nana afLs said...

@Cik Lia Lomi

harussss lah.. kehkehkeh =P

Cik Deyha said...

eh..kak suzen pun ada juga..rindunya ngn dia..huhu..tngk gmbar2 ni, rasa rndu pula ngn kl bha.. :')

Nana afLs said...

@Cik Deyha

ada.. ia la kwan kmi jlan~ hee ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...