Lunch Nasi Briyani Lagi






tadi lunch nasi briyani dekat kedai mamak..
nasi briyani dia memang mabelesss~
sedap sehingga menjilat ibu jari ai tell yu!
ni kali ke 3 kitorang pegi.. masa mula-mula pegi dulu..
habis aku telan.. hahaha  =P
nasi dia banyak sangat okeh!
makan untuk 4 orang pun cukup ni..


harga pun kira ok juga.. namhenggetlimaposen yooo..
paling sedap kuah kari pekat-pekat tu.. adehhh~
cicah dengan papadom lagi.. kena sangat la tu..



ni antara makanan febret bapa aku..  =)






licin woo bapa n kakak aku makan..
aku ja x habis.. mau paksa pun x boleh..
ada juga keluar balik karang.. haha~
so bagi tapau ja bawa balik rumah..
kalau lapar boleh sambung makan.. hihihi  ^__^















p/s : korang lunch apa tadi.. mesti mabeless juga kan~ hee  v(^__^)







kalau        suka        boleh        laa        klik        like!        thankss        for        reading        =)

4 org suka conteng:

Cik Sara said...

Wahhh.. nasi beriani kat ne ni? nampak menyelerakan you..

Diyana Ridzuan said...

adoi.sedapnye.terliur tengok gambar2 tu semua.

faizulosman said...

sedap btl makan nasi beriani... org makan nasi biasa je..

http://mohdfaizulosman.blogspot.com/2012/01/fahamilah-dia.html

Nana afLs said...

@Cik Sara

kat sabah.. hihih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...