Makan Pisang Banyak.. 'Melabur' pun Banyak! hehh~







semalam ja aku lantak pisang ni 3 biji.. huhu~
malas mau masak punya pasal.. apa yang ada depan mata aku hentam saja laaa..
pisang ok apa untuk tubuh badan kan.. *fakta*
akibat habis aku melantak 3 biji pisang..
tengah malam perut ku memulas.. derm! adehhh~  =___="
terpaksa pegi melabur di bilik termenung a.k.a jamban! kah kah kah  =P


bapa aku ni rajin sangat la beli buah pisang..
sebab ia adalah salah satu buah febret beliau selain kurma..
(kurma pun buah juga kan)
dan ini la puncanya bapa aku awet muda.. *fakta*
lepas ni banyak la orang yang makan pisang ye dak?? hahaha~


buah-buahan yang lain pun ok juga..
macam buah jambu batu tu..
ni kakak aku la cakap.. makan buah jambu batu ni
boleh hadam perut kita..
misalnya dah berminggu minggu kita x berak..
makan la buah jambu batu ni..
konfem cirit birit.. muahahaha~
tu kakak aku la yang cakap.. kalau x betul
jangan salahkan aku.. keh keh keh =P


kalau buah pisang ni aku respek laa..
tiap kali aku makan.. tiap kali juga la aku pegi bilik termenung..
badan pun rasa makin selimmm yu~!! =D
so sapa sapa yang lama dah x berak tu..
makan la buah pisang untuk kesihatan! *fakta*
kalau dah berbulan bulan x berak juga..
bawa bawa la jumpa pakar.. hahaha~
ada juga orang x boleh makan pedas..
macam si PS.. lepas makan megi kari
terus melabur di bilik termenung.. ish ish ish  =P






















p/s : mood berblogging down~!! help me.. help me! ggrrrr..  +_______+












kalau        suka        boleh        laa        klik        like!        thankss        for        reading        =)

2 org suka conteng:

Azhafizah[フィザ] said...

kalau makan pisang takyah makan nasi..same je karborhidratnye kan?^_^

Nana afLs said...

@Azhafizah[フィザ]

yup! btul btul btul.. haha :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...