Wahai Bodyguard Ohsem Aku







Alhamdulillah.. dah 1219 rupanya boduguard aku ni.. terharuuu nyah~  T___T
apa yang mendukacitakan aku.. cehhh ayat~ haha..
xda lah.. kebanyakannya ramai yang x bagi nampak link kome tu..
bukan semua lah.. tapi kebanyakannya.. 
paham x maksud aku macam mana x bagi nampak link tu??
tengok ni..




camni haaa.. cik umi baru ja follow aku..
tapi x tinggalkan link pun.. x dapat lah aku terjah blog dia balik..
nanti korang cakap pulak aku sombong.. x baik tau~  *jelingan tajam*
aku ni suka sangat lah blogwalking..
kalau xda buat apa-apa kerja tu.. blogwalking ja lah kerja aku.. hee~
ekceli aku pun dulu x bagi nampak link juga.. kah kah kah  =P
yala.. budak baru belajar, mana reti selok belok pasal blog ni.. lalala~  ^^,
tapi sekarang aku dah bagi nampak okeh!




see?? cerdik x aku? ahahaha..
siap bagi bulat lagi sebagai tanda bukti yang aku
tunjukkan link kepada kamu kamu semua..  *bangga*
ni pun aku cuba try tengok dari blog Aiena Sue Cokelat
sebab aku baru follow blog dia hari tu..  =)


bagi siapa yang x tahu macam mana mau nampakkan link tu..
meh sini aku ajar okeh.. cekidauttt~
mula-mula pegi dashboard.. pastu pi edit profile..
lepas tu klik select blogs to display



ngerti?? hihihi~


lepas klik tu dia akan keluar macam ni..




nampak kan aku dah tick link tu..
haaa tu maknanya.. kita bagi nampak kan link kita tu
dan membolehkan orang lain datang blog kita pulak..
jadi siapa-siapa yang belom tick tu..
tick laju-laju sekarang.. haha~
sekiansss.. bye! v(^___^)

















p/s : malam-malam cekik durian.. erkkk~ pengsannn.. (-__-)"








kalau        suka        boleh        laa        klik        like!        thankss        for        reading        =)

3 org suka conteng:

cik dila.. said...

congrate..:)

Unknown said...

wah ! congrats to ka nana ! sekarang follower tambah 1 lagi jadi 1220 . hoho ! cemburu saya , hha !

Si BuDaK KaChAk said...

sy pun ade gk org tk tggal link...susah nk terjah kn??

neway tahniah...sy nye ciput jer...tapi xkesa....yg penting sy hepy...


p/s : mcm bez je durian....anta sni skit....hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...