Sejukkan Diri Dengan Ice Cream.. yummieee~







now sedang menikmati kelazatan eskrim walls.. yummieee~
idak la semua tu aku telan.. muak karang..
ekceli ni bukan aku yang beli pun.. aku tau makan ja hihihi~  =P
kakak aku yang beli tadi.. teringin sangat mau makan..
terus ja p beli.. mengalahkan orang mengidam..


oh ini bukan perisa stroberi okeh!
ni perisa raspberi plus vanilla~ boleh jalan juga perisa ni..
ala-ala stroberi juga rasanya.. i think ni lagi sedap.. wahhh~  =)
makan eskrim di kala hangat mentari lagi jalan kan..
rasa sejuk ja turun pi tekak ni.. wewww..
lagi-lagi kalau yang perisa mint tu.. sluurppp!~
tu my febret eskrim yu! lalalala~  v(^___~)


bang boyot pun suka makan eskrim.. kikikiki~  




















p/s : korang suka perisa apa?? kopi or neskafe? ahahaha~  =D








kalau        suka        boleh        laa        klik        like!        thankss        for         reading        =)

12 org suka conteng:

ishiko said...

okeh,
ini memang saja nak buat orang lapa air liur la kan

fierul said...

hehehe lbih sukakan ais krim coklat :)

fierul said...

hehehe lau saya .. sy suka aiskrim coklat :)

Nana afLs said...

@ishiko

hahaha~ mabeless.. =P

Nana afLs said...

@fierul

coklat pun sodap kan.. hihi =)

sticker_getah said...

aih,sedapnye aiskrim tu... :D

saffiya_aleesya @ echa said...

sedapnya asikrim..nak sikit boleh?? ahaks!!!

saffiya_aleesya @ echa said...

datang sini n follow awak..

Rozuan Ismail said...

sweet sgt.mam aiskrim McD

Jay said...

heheh..addui ba,...aiskrim ni..hehehe..:P

CikNana said...

hais..nana..lapor pulak tgk..heh:)

Nana afLs said...

@CikNana

memang lpar oke! haha =P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...