Selamat Tinggal Kuala Lumpur








berlatar belakangkan KLCC tu jahh..
sedikit aksi kejakunan terserlah di situ..
hari tu aku ada hapdet entri sebelum aku mau tobang tu kan.. tengok sini
berada di tempat orang selama 11hari.. lama la juga kan~
stat dari 25/11 - 05/12/2011.. ce kira.. sampai x 11hari?? haha :p



bajet aku masa tu cukup-cukup ja derr  =.="
poket aku ada rm150++ bapa aku sponsor rm100.. abang aku rm50~
kakak aku rm50 juga.. so semuanya rm300++
cukup ka?? memang cukup sebab bab-bab makan kena belanja.. haha! :D








aku siap buat ringkasan lagi..
takut lupa tempat-tempat yang aku pergi..
jadi senang la aku mau ingat kan..
xpayah asah otak pikir balik.. 
xpasal-pasal lain cerita yang keluar karang haha..



semuanya ada 11hari kan..
jadi aku buat 11part laa.. 1cerita 1part.. aci x ?? ngeh ngeh :)
ok baibai~! 








jom klik sini







klik me! :D

trimas          sebab          like!          :)    

0 org suka conteng:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...