Pengalaman Best di Kampung




kemarin kitorang balik kampung.. bukan masa raya ja kita mesti balik kampung ya dop??
memandangkan kitorang hanya ada satu kampung sahaja di beaufort..
jadi hanya satu tempat tu la yang kitorang datang jenguk selalu..
nenek pun tinggal sana.. dan itu la satu satunya nenek yang masih ada.. sobsob  T__T



dalam perjalanan tu buat taik mata ja la aku dalam kereta..
ngantuk betul aku.. sekali sampai buka ja mata.. hambik kau taik mata berleluasa~ hahaha!
ni baru sampai pekan beaufort.. blom sampai kampung lagi
sebab bapa aku ada urusan paduka baginda yang mesti diselesaikan hari tu juga..
urusan orang tua xkan la kitorang mau ikut campur ye dak??
so aku n my kakaks lepak tempat kerja my kazen..
ni aku suka ni sebab selalu kena belanja.. yehuuuu~



tengah tengah feeling aku gosip gosip dengan kazen..
tiba tiba aku nampak wanita yang sama besarnya dengan penguin..
terus dua-dua jerit.. aaaaa!! *macam nampak lipas*
jumpa kawan sekolah aku si nuyui
dekat sekolah dulu memang kena panggil penguin pun..
sebab dia comel-comel gebu haha..
mama dia spoting habis.. ikut juga kitorang ketawa~
macam yang 15tahun x jumpa ni.. heeee :D



selesai semua urusan bapa aku.. perjalanan diteruskan ke hospital
pi lawat pakcik.. kurus dah pakcik tu~ tacing aku tengok.. :(



dekat luar sepital.. aku rasa macam berada di korea ja, pokok ni ala ala macam di korea kunun..



sampai kampung tekak aku rasa mau makan ambuyat..
lama dah aku x bedal benda ni.. sampai kampung merasa juga aku..
plus sambal mangga lagi.. adehhhh~ *lapar balik*



petang tu juga kitorang balik sebab tingkap rumah x tutup.. errkk  =,="
bapa aku konfiden ja cakap jam3 petang balik..
singgah singgah lagi tempat sedara mara.. jam6 juga baru bertolak..
sekali sekala ye dak? hehe.. dapat juga jumpa sang kerbau ni..






jinak kobau ni.. tapi aku x berani dekat sebab muka dia bengis semacam ja tengok aku..
macam muka x puas hati ni.. kut la dulu aku ada hutang doplohsen dengan dia kan, haha~
tengok kazen aku mandi manda ni aku teruja.. macam mau terjun ja ikut dorang
macam ikan duyung.. huhu~ best kan tinggal kampung ni..






puas aku tengok aksi aksi duyung jantan ni..
aku jumpa pula benda kaler jiwang ni..
kalau kecik kecik dulu lepas balik sekolah gama
terus round round kampung nek beskal..



kaler pink gituu.. brutal kan beskal ni~ haha  =P



ada macam intro Tentang Dhia x ?? muahahaha..



nebes jap.. beskal ni x boleh gostan balik dahhh  -.-



sakit bontot aku nek beskal tu.. sudah la xda brek~ habis semua batu bata aku langgar..
lenguh kaki aku kayuh.. *efek lama x nek beskal*
puas aku posing posing macam nora danish..
singgah lagi tempat sedara.. banyak sedara bapa aku ni..
di sini lagi bakat terpendam aku terserlah..









mampu ko gendong baby yang lahir baru 14hari..
cuak ni.. si dayanQ lagi tragis..
gendong baby ni sampai berpeluh.. hahaha~
belajar dari pengalaman.. x gitu cik bedah? ngee..














p/s : termissss semalam tengok Tentang Dhia.. sampai rumah dekat jam9 malam.. anyone yang sudi riview?? hehe  v(^___^)












kalau        suka        boleh        laa        klik        like!        thankss        for        reading        :)

6 org suka conteng:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...