Bila Budak Sabah Datang KL - part 6, 7




rasa macam malas pula mau hapdet cerita yang lebih kurang ni..
bukan ada orang baca pun.. kahkahkah~  =P
its okeh bebeh.. blog kan ibarat diari ye dak??
nanti kalau aku dah tua.. boleh juga aku renung zaman brutal aku ni..


aku combine kan ja part6 n 7 ni..
sebab yang part6 ni x pi mana mana pun..
pegi nilai 3 ja.. daripada membazir baik sambung terus kan..
jimat sikit.. huhu~


selesai aku menjakunkan diri di KLCC hari tu..
besoknya bapa aku balik sabah dahhh..
xda sudah orang mau belanja aku ni.. hehe~
xpa.. si dayanQ kan ada.. boleh bodek.. lalalala  ^^,
sebelum hantar bapa n makcik aku pi airport..
boleh pula makcik ni mau beli barang lagi..
bukan main risau lagi bapa aku..
padahal flight dorang malam.. bapa aku xsuka lambat lambat ni..
kalau boleh jam3 petang di airport sudah..


untuk tidak mengecewakan makcik aku tu..
permintaan dia terpaksalah dipertimbangkan..
bukan selalu juga pi KL ni an..
so kitorang pun singgah la di Nilai 3 kejap..
pusing punya pusing sampai fenatttt..
aku lapar~!! so singgah la mencekik jap..






aku order bakso ja.. puas rasa bakso di sabah..
mau juga rasa bakso nilai 3 ni kan..
pergghhh~!! memang sedap wa cakap sama lu!
meleleh hingus aku bedal bakso ni..
pedas dia pun boleh tahan..


siap makan.. siap beli barang..
terus hantar bapa aku pegi airport..
awal tu bapa aku sampai.. dalam jam4 lebih di airport sudah~ haha =P
masa dekat nilai tu pun bapa aku bukan main risau lagi..
takut x sempat flight.. hehehe nakal~


selamat sudah hantar bapa aku di airport..
aku dengan si dayanQ merempat pula di kuis
tempat kolej dia dulu.. ish ish ish  T___T



ini la dia kuis.. Kolej Universiti Islam Antarabangsa Selangor..



kalau xda kuis ni.. aku pun xtahu mau merempat mana lagi..
sampai ja sini terus aku rehatkan diri.. fenattt gila aku~
besoknya lagi aku n kawan kawan kkak aku pegi the mines!
kira part7 la ni.. yang atas tu part6.. kan lain hari.. haha  =P
hajat pi the mines ni pun pegi tengok filem ombak rindu~!!
gggrrrr~ semangat aku.. petang baru kitorang gerak..
sampai sana naik bot lagi.. keluar sawan aku sebab jakun
kat sabah xda naik bot bagai ni.. semua jalan kaki ja..


aku malas mau taip panjang-panjang
sebab no idea sudah mau type apa ni.. haha~
aku tepek gambar jakun aku ja la eh..  (",)






dari kiri : along, dayanQ, kak norm n kak ieda.. dua orang minah belakang tu x sempat kenalan..



orang yang sama juga.. cuma tambah satu yang di belakang baju purple si nana manis  >.<"



sampai juga akhirnya..



dalam bot  :D



best juga naik bot ni.. siap masuk terowong lagi..



tiket ombak rindu kata ko...



konon ja ni.. xmain pun~ ngee..



manis x aku?? hahaha~  =P



itu ja la tuk hari ni ya murid murid..
tunggu episod akan datang pula yooo..  v(^___^)













p/s : kalau aku rajin nanti aku riview la filem ombak rindu ni.. aku jamin riview aku ni lain dari yang lain punya.. ngeh ngeh~ k bai~!!











kalau        suka        boleh        laa        klik        like!        thankss        for        reading        :)

0 org suka conteng:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...