Bila Budak Sabah Datang KL - part 5 (KLCC)




jakun x ? jakun x ?? haha..  =P
jangan heran la.. kalau aku benda-benda yang jarang aku jumpa ni
memang datang sawan aku..
kalau dulu time kecik-kecik selalu tengok dalam gerak khas..
polis main kejar-kejar dengan penjahat..
pastu nampak la kehelsisi ni..


part 4 dulu tengok sini
leceh juga perjalanan pegi tempat ni kan..
turun naik ktm.. beli tiket bagai..
masuk ktm dengan harum semerbak.. adehh~
keluar ktm fening kepala *pitam patploh saat jap*


ada lagi benda alah tu.. yang biru bulat tulis rapid kl tuuuu~
kalau mau lalu tu kena scan tu baru dapat masuk kan??
aku scan balik-balik x dapat juga..
bapa aku kakak aku ok ja..
kuanghajar juga benda ni *dalam hati*
orang dah beratur panjang belakang aku..
pastu pakcik sekuriti tu suruh aku masuk dekat laluan manual..
sepatah haram aku x reti apa pakcik tu cakap..
aku ni cam orang bongok ulang alik ulang alik..
pakcik tu cakap lagi.. masuk sini~!!
adehhh.. kena tengking aku derrr.. nasib laa iman di dada aku ni x goyah..
kalau idak.. mau juga aku sumbat token dalam mulut pakcik tu.. ggrrr~




jakun gila wooo aku time ni.. bila lagi mau datang sini..
setahun sekali pun belum tentu ye dak??  =)
jadi aksi k.e.j.a.k.u.n.a.n tu jangan la di hairan kan.. hehe~
kitorang fokus berposing dekat luar ni ja..
sebab mau tengok sendiri benda yang kembar tu berdiri dengan gah..


dekat sini ni kawalan dia ketat..
pijak rumput ada bunyi.. duduk di buaian ada bunyi..
sana bunyi sini bunyi.. macam-macam bunyi..
bunyi sekuriti tiup wisel haha..







panas woo cuaca masa ni..
paksa pakai spek mata supaya x silau..
boleh nampak semua pemandangan..
kalau x pakai spek.. mata pun jadi kecik.. hehh  =_="


dulu kalau mau cerita pasal KL ni..
paksa cari gambar kehelsisi di gugel..
sekarang idak la.. dah ada gambar sendiri *riak* hahaha~  =P


pemandangan di bawah klcc.. ada kolam renang untuk budak budak.. budak budak ja.. budak yang besar x payah..



puas jalan jalan di kehelsisi ni..
jalan lagi pegi cuci cuci mata di masjid india..
semua pun penat so kitorang pi boroikan perut jap di gerai 
makan area sana juga..
aku order nasi goreng ayam..
apa yang mendukacita kan di sini..
ayam tu ada telur lalat..
aku ulang.. telur lalat~!! argghhh.. stress~
tengok syok ni bedal.. nasib kawan kkak aku yang perasan..
kalau idak.. 5hari 7malam aku cirit birit tahu??
pastu aku stop makan.. yang sudah tertelan tu nasib laa..


ni gerai makan tu.. makanan pun x sedap mana..









kain kain di masjid india ni memang murah..
tudung pun ada murah juga..
boleh beli banyak banyak pastu buka kedai di sabah.. haha~
puas berjalan.. petang tu kitorang blah..
penat yang teramat.. huhu~
penat penat pun tapi ada pengalaman kan.. hehe  :D
















p/s : kejap lagi pi makan free! loikeeee.. mau pakai bedak 20inci~ muahaha! ni belah pengantin lelaki.. belah pompuan aku pernah cerita di entri ni k bai  v(^___^)












kalau        suka        boleh        laa        klik        like!        thankss        for        reading        :)

2 org suka conteng:

Cik Lyeen said...

hye,..sy juja blogger sabah..huu...memang mcm ni klu jumpa ...jakun dtg kjp..tp bla dah lama duk kl rasa rindu amat sabah~~

Nana afLs said...

@Cik Lyeen

haha tu aa kan.. ish3 ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...