Bila Budak Sabah Datang KL - part 3




hari ke 3 aku di KL.. part 2 tengok sini
aku lupa laa aku pergi mana hari ke 3 ni..
paksa tengok ringkasan yang aku buat hari tu, hehe..
kitorang pergi cuci cuci mata dekat nilai 3..
di sebabkan xda kenderaan masa tu..
mau tunggu bas leceh! setengah jam baru sampai  =.="



nasib baik la abang aku cuti..
boleh la suruh dia cari kawan yang ada kereta..
naik kereta baru best kan.. ngeh ngeh ^^
last last dapat juga kereta.. myvi gitu~ yeayy!
caya x myvi boleh muat 7 orang.. haha~
kalau semua kurus kering x pa..
ni semua macam king kong *stress*
so orang yang duduk depan harus la yang ada lemak lebih..



aku yang duduk belakang ni pun
bontot aku dapat setengah ja~ hehh..
baik order lori balak.. lagi luas..







sampai ja kat nilai 3 semua mengeluh..
nasib baik barang-barang kat sini ada murah sikit..
hilang stress kejap..
kebanyakannya.. kain kain di sini murah..
berderat ja jual dari hujung sampai hujung..
eksited gila aku..









puas jalan-jalan menjakun kan diri..
petang tu kitorang chow..
sebab mau pergi batang benar lagi..
tidur dekat rumah kawan bapa aku satu malam..
naik KTM yu.. first time ni~
x jauh mana pun.. satu station ja.. ngee~






time pergi KL dulu rumah pakcik ni juga kitorang tinggal..
nasib la xda sedara mara kat KL ni..
kawan bapa aku ja jadi harapan.. wehuuu~
sampai ja di rumah pakcik tu..
buah rambutan keliling rumah wuii..
meleleh liur.. slurrppp!


malam tu aku layan bola dengan anak-anak pakcik tu..
nasib la masi kecik.. kalau besar malu la ai mau tengok  (-__-")
malaysia vs bahrain game malam tu..
masa nazmi kasi gol.. hehh tepuk tepuk lantai aku..
sib bek rumah orang.. mau juga aku jadi pompom girl  *sedar diri*
karang kena tampar dengan pakcik tu.. masak aku hahaha!  =P











p/s : durian dekat KL murah gila.. 4hengget sekilo.. kalau sini haramm~














klik me! :D

trimas            sebab            like!            :)

4 org suka conteng:

aisyah said...

myvi 7 orang masuk ? Woaaa o.o .

❤ n a n a ❤ said...

@aisyah

brutal kan, haha :p

Azhafizah[フィザ] said...

datang nilai3 kene bawak banyak wang..macam2 menarik kat sane kan

si nana said...

@Azhafizah[フィザ]

a'ah.. rasa mcam mau beli ja semua~ huhu =P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...