Jeruk Warna Warni









tidak di nafikan aku memang suka makan yang masam-masam ni..
xcaya baca entri yang aku buat dulu~ sini
ni jeruk yang kakak aku beli di penang..
sebungkus rm10 hengget.. macam-macam ada tahu??



mangga harus la ada.. kalau xda~ haram aku cekik haha..
buah sengkuang tu sedap.. rasa macam buah jambu batu..
konfiden ja aku cakap tu buah jambu dulu..
ada buah betik, ceri, salak dan banyak laa..



memang xnyesal kalau beli.. 
ni la benda yang wajib aku suruh kakak aku beli kalau dia balik sabah..
dekat sini ada tapi xbanyak.. susah mau cari  =_="







p/s : sepa baik ?? jom klik sini hehe  v(^___^)











klik me! :D

trimas           sebab           like!           :)

4 org suka conteng:

Nurul Husna Kim said...

tak sah kalau pegi penang tak beli jeruk macam ni :3

sukaa <3

❤ n a n a ❤ said...

@Nurul Husna Kim

tu aa kan.. sedap gila~ haha :D

Lynn said...

wahh..warna warni jeruk asam..sedapnya..saya mawu jugak..^_^

Cik Ziera said...

wahh sedap gyler la jeruk jeruk nie..
kat sini jeruk mahal, dapat sikit pulak tu..
nak cket.......hewhewhew

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...