Comel Juga Kalau Jadi Katun ni..




salam pagi.. salam jumaat dan salam semua~ hehe..
ayat macam hepi x ?? weee hepi bebenooo ni..
x dapat digambarkan lah kehepian aku ni..
rasa macam mau terjun bangunan KLCC ja.. hahaha~
ok chill bebeh..


hari tu aku ada komen blog orang tu..
semat ja aku tengok dia vector kan gambar ni..
aku komen la.. aku tulis camni "erra fazira la~!! cun.. :D"
konfiden ja aku tulis sebab aku tau gambar yang dia
vectorkan tu sebiji muka erra fazira.. kahkahkah.. tengok sini


keesokan harinya orang tu komen pula di blog aku ni..
"tahniah nana peneka terpantas ww#30 blog fiza hari ni"
*blur doplohpat saat jap*
serius aku x tahu pun dapat vector free kalau siapa
jadi pengomen terpantas n dapat jawab dengan betul..
kalau aku tau dari dulu lagi aku teka awal-awal.. haha~
jom tengok wajah aku apabila di vectorkan..



serius teruja sungguh aku  =P



jangan jelessss.. ngee  :'D



thankss Cik Fiza sebab sudi memvectorkan muka aku ni.. hihi~
kakak aku cakap lawa.. lebih kurang sama ja..
padahal jeles tu.. hua hua hua =D













p/s : lepas dapat vector free dari Cik Fiza semalam.. aku dapat lagi End Giveaway by Nisa Kay (first time dapat giveaway.. sobsob) Alhamdulillah~ adakah ini di namakan rezeki tahun baru.. hehe *wink wink*  v(^___~)









kalau        suka        boleh        laa        klik        like!         thankss        for        reading         :)

4 org suka conteng:

akuamir said...

haha,, serupa,, tapi yang asal cantik lagi,,dah dah,, jangan blushing,,haha

klo sudi singgah la blog saya.. ;D

Nana afLs said...

@akuamir

jeles haha =P xda la blushing.. hehe~

Azhafizah MN said...

thanks lot sudi divectorkan ^__^.maaf kalau ade kekurangan ..^__^

Nana afLs said...

@Azhafizah[フィザ]

ok dah ni fiza.. tomey hehe ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...